Skip to main content

Wie we zijn

Team
Onze Showmakers

Jelle Sülzle

Tim Tersteeg

Robert-Jan Bakker

Peter de Kleine

Luke van Leeuwen

René Wagenaar

Joris van der Schaar

Lize Barneveld

Rowan Mollenberg

Start
with who?

Simon Sinek zegt ‘Start with why’, maar in ons vak gaat het ook om wie. Wie zit er achter de knoppen? Wie bereidt jouw productie goed voor zodat jij de show kunt stelen? Onze showmakers staan bekend om hun sociale en communicatieve vaardigheden. Ze nemen je mee, stap voor stap. Zit je ontspannen in de wedstrijd, maken ze je aan het lachen. Is de boog gespannen? Een knipoog is genoeg om te weten wat we moeten doen. Geef ons je technische stress, het is als zuurstof voor ons!

Aanpak
Van Show Rental

Een 3D visual zegt meer dan 1000 woorden. Daarom krijg je bij ons geen uitgebreide teksten of specificaties van welk type LED-scherm of formaat speaker we gebruiken.

Briefing

Vertel ons je idee of doel van het event. Neem ons mee op reis: Waar werken we naartoe? Met welk gevoel willen we je gasten naar huis sturen? Wat zijn de (on)mogelijkheden op locatie? Weet je niet wat je moet vertellen? Wij vragen je de hemd van het lijf.

3D VISUAL

Ons voorstel bestaat uiteraard uit een begroting, maar belangrijker: hoe gaat het eruit zien? We tekenen de locatie, eventuele meubels en onze techniek in 3D voor je uit. Met een animatie maken we duidelijk wat je kunt verwachten op het event. Realistisch en spectaculair.

EVENT

Er is altijd even spanning als de show start: gezonde wedstrijdspanning. Dat is waar we het voor doen. Door het proactieve, sociaal vaardige team en de uitvoerige voorbereiding valt alles op z’n plek. Chickenskin!

Missie/visie Missie/visie

Missie/visie Missie/visie

Missie/visie Missie/visie

Plezier is de motor waarop Show Rental draait. We zijn een stel positievelingen en we nemen onszelf niet al te serieus. Het plezier straalt van ons af als een 4K projector en we kunnen niet wachten om onze passie met jou te delen. Daarom zijn we ook zo enthousiast. Het is het plezier en de passie die de magie toevoegt aan ons werk. Want met hart en ziel zetten we ons elke dag in voor de mooiste opdrachten en zetten we elke dag dat stapje extra.

Groene
techniek

Blauwe vrienden met een groen hart!

Vroegah

2003

Show Rental wordt opgericht door vrienden en DJ’s Rene Wagenaar en Joost Gijzel als Drive-in Show. De meeste opdrachten zijn bruiloften, hockey- & personeelsfeesten. In 2005 gaat Rene alleen verder.

2007

De eerste keer dat wij mogen meewerken aan Ben Tiggelaars ‘MBA in 1 dag’ voor Denk Producties

2009

Show Rental wordt vaste leverancier van De Winkel van Sinkel met vele congressen en 60 tot 80 clubnachten per jaar

2010

De iLoungeDJ wordt geboren: het witte DJ-concept voor lounge toepassingen

2011

De grote broer en succesnummer ‘iLoungeXL’ verovert de markt: de eerste volledig witte DJ-set in Nederland voor feesten tot 250 pax

2012

Show Rental wordt preffered supplier voor Theater Gooiland

2013

Show Rental en Bakker Beeld & Geluid fuseren. Rene Wagenaar en Timo Bakker runnen het bedrijf 3 jaar samen

2014

Wij zijn inmiddels ook preffered supplier voor locaties: De Glazen Ruimte, het Witte Huis, The Upperdeck en anderen

2015

Rene stopt definitief als DJ: volle focus op groei bedrijf

2016a

Timo Bakker neemt afscheid als mede-eigenaar maar blijft verbonden als freelancer en algemene vraagbaak

2016b

Verhuizing naar de 1e Loswal. Een concurrent van ons gaat failliet waardoor een prachtig pand leegkomt, een buitenkansje!

2018

Het team bestaat inmiddels uit 15 leden

2019

Robert-Jan (de zoon van Timo) wordt mede eigenaar

2020

Corona slaat een gat in ons bedrijf. Het team halveert en met de overgebleven crew verleggen we onze focus naar online events. Jezelf opnieuw uitvinden is pittig maar ook motiverend!

2022

We worden specialist in het uittekenen van events in 3D.
Door technieken te combineren kunnen we naast afbeeldingen ook filmpjes uitdraaien inclusief geprogrammeerd showlicht, muziek en video.

2023

We verleggen onze focus. Van preffered supplier van vaste locaties gaan we nu de uitdaging aan voor ‘one-time-events’. Van voorbereiding, tekening, productie tot eindresultaat. Dat is waar we blij van worden