Corporate Event
CBRE Kickoff
Briefing
Voor de vijfde keer werden we door Effectgroep gevraagd om de jaarlijkse Kickoff van de nederlandse tak van CBRE te verzorgen. Tijdens het event werd gesproken over 7 kernwaarden. De locatie was het indrukwekkende Tuschinski Theater in Amsterdam. Het thema voor dit jaar was ‘spaceship’ wat in de historische locatie een uitdaging gaf. Het doel van de ochtend was informeren en verbinden.
3D Visual
In de visualisatie hebben we het ‘spaceship’ thema proberen te illustreren middels projectie van duizenden sterren, gecombineerd met CBRE-groen waardoor het leek alsof je staart in de oneindige ruimte. De 7 kernwaarden werden geïntroduceerd middels 7 laserstralen die de ruimte in schoten op het moment van introductie.
Event
De 700 medewerkers werden in een ochtend bijgepraat door het management. Er werd teruggeblikt en vooruit gekeken naar het nieuwe jaar. De reacties waren erg positief: CBRE Netherlands on Instagram: “Afgelopen vrijdag was onze Nieuwjaarspresentatie in Theater Tuschinski in Amsterdam! Samen met 700 collega’s stonden we stil bij afgelopen jaar. Mooie projecten en momenten werden gedeeld. Ook blikten we vooruit op 2023 om weer vol frisse energie naar ons gezamenlijke doel toe te werken: de vastgoedoplossingen van morgen creëren. Trots op al onze fantastische collega’s! Together, we can realize anything! . . . #CBRE #Nieuwjaarspresentatie #Tuschinski #Cheers #2023”