HP Secure in 60 minutes

Brand Event

Briefing

Effectgroep benaderde ons met een voor dit Brand Event van HP. In de prachtige Metaalkathedraal moeten de bezoekers binnen 60 minuten worden verrast en geïnformeerd over cyberveilgheid: Secure in Sixty Minutes. Ons werd gevraagd de locatie te accentueren met licht en video. Tjidens de plenaire sessie zou er een live hacking demo plaatsvinden en de ervaring van bezoekers moest overweldigend zijn. Naast de plenaire zaal waren er enkele subruimtes en een beursvloer die van techniek moest worden voorzien. Het doel van het event was helder: het versterken van de relatie met klanten en prospects.

3D Visual

De locatie laat zich niet in detail natekenen omdat de ornamenten van de oude kathedraal prachtig gedetailleerd zijn. Toch lukte het om vooraf een indruk te geven van onze plannen. Met diverse LED-verlichting benadrukken we de vormen van de locatie en videoprojectie zou de rest doen…

Event

In samenwerking met De Beeldjuttters werd het een overweldigende ervaring voor de bezoekers. Om het interieur zoveel mogelijk te laten zien werd er geen projectiescherm gebruikt maar werd de content geprojecteerd middels videomapping. De reacties waren fantastisch en iedereen was 60 minuten even helemaal in een andere wereld.