Awardshow, Brand Event
Vodafone Business Partner of the Year – Awardshow
Briefing
Brand New Live had als doel om de Businesspartners van Vodafone in het zonnetje te zetten. Verbinding zoeken stond centraal tijdens de awardshow met diner. De langgerekte dinertafels zouden rondom het podium worden geplaatst zodat alle ‘neuzen dezelfde kant op staan’. Bijkomend voordeel: de achterste stoel was nog steeds dichtbij het podium.
3D Visual
In de 3D visual bouwde we het volledige Gooilandtheater na. De historische theaterzaal zou niet worden afgeschermd maar juist benadrukt: We bieden de partners het podium! Door de tafels en stoelen ook in te tekenen kon de klant exact zien hoe vanuit alle posities iedereen goed zicht op het podium zou hebben.
Event
De gasten werden na een middagprogramma via een speciaal gebouwde gang de zaal binnengeleid. Bij binnenkomst waren vooral veel ‘oehs’ en ‘aahhs’ te horen, dat is altijd een goed teken. De champagne vloeide rijkelijk, de awardshow werd gepresenteerd door Sander Schimmelpenninck en er warden intermezzo’s met zang en dans.